Konsultant Help Desk
dla CPL Jobs Sp. z o.o. / Poznań
Pracując na tym stanowisku będziesz mógł w pełni wykorzystać swoje doskonałe umiejętności w dziedzienie IT i pasję do Klienta w międzynarodowej firmie. Jako doradca techniczny w dziale contact center będziesz używać narzędzi komputerowych, jak i własnych umiejętności identyfikowania, badania i rozwiązywania problemów klientów.
Wymagania:
o biegła znajomość języka angielskiego (Amerykańska korporacja, obsługa klienta)
o bardzo dobra znajomość języka włoskiego lub francuskiego lub niemieckiego (obsługa klientów w wybranym języku)
o doświadczenie w Help Desk Klienta IT lub ugrutnowana wiedza z zakresu IT (konfiguracja sprzętowa, instalacje, środowisko DOS)
o umiejętność słuchania, identyfiowania potrzeb i oczekiwań klientów
o otwartość i motywacja do poszerzania własnych kompetencji
Oferujemy:
o atrakcyjne wynagrodzenie
o pakiet relokacyjny, pakiet prywatnej opieki zdrowotnej
o możliwość doskonalenia umiejętności poprzez udział w różnych projektach
o pracę w młodym, dynamicznym zespole
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Wyświetlona: 6604 razy