Community Manager

praca it: etat dla Interactive Solutions / Poznań

Tagi: social media moderation

WYMAGANIA:

● Doświadczenie w zarządzaniu społecznością.
● Doskonała znajomość serwisów społecznościowych takich jak Facebook, Twitter, Instagram, Youtube i innych.
● Doświadczenie w obsłudze systemów zarządzania treścią – znajomość WordPress będzie dodatkowym atutem.
● Umiejętność analitycznego myślenia i posługiwania się narzędziami, takimi jak Sotrender, Brand24, Google Analytics.
● Kreatywność, umiejętność tworzenia atrakcyjnego contentu i generowania interakcji.
● Umiejętność tworzenia kreatywnych i poprawnych językowo wypowiedzi, dostosowanych do wizerunku marki.
● Dynamiczność, świetna organizacja pracy i umiejętność działania pod presją czasu.
● Mile widziany/a miłośnik/czka motoryzacji.
● Mile widziane wykształcenie w obszarze: dziennikarstwo/socjologia/filologia polska
● Dyspozycyjność również w porach popołudniowych/wieczornych oraz w weekendy.
● Bardzo dobra znajomość j. angielskiego.
● Chęć do pracy zdalnej.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

● Zarządzanie społecznością skupioną wokół marek w kanałach social media (liczebność poszczególnych społeczności wahająca się między dziesiątkami a setkami tysięcy użytkowników).
● Koordynowanie, zarządzanie i monitorowanie komunikacji marki w social media.
● Analizowanie danych i przygotowywanie raportów z działań social media.

OFERUJEMY:

● Pracę w międzynarodowym środowisku dla znanych i lubianych marek o globalnym zasięgu.
● Unikalną okazję do prowadzenia ciekawych projektów dla największych klientów na rynku.
● Codzienne wyzwania i brak rutyny.
● Elastyczne warunki pracy.
● Długoterminową współpracę.
● Doskonałe warunki do rozwoju zainteresowań zawodowych i podnoszenia kwalifikacji



Jak składać oferty pracy

Ta oferta pracy została opublikowana ponad 60 dni temu...

« powrót na stronę główną
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!   
Poleć znajomemu
Opublikowana 2016-12-14
Wyświetlona: 4262 razy