Specjalista ds. wsparcia klienta
dla CodiLime Sp. z o.o. / Warszawa
Tagi: pomoc techniczna customer support
CodiLime – firma tworząca od podstaw i wdrażająca najwyższej jakości oprogramowanie dla firm działających w branży telekomunikacyjnej i finansowej poszukuje do swojego zespołu osób na stanowisko
Specjalista ds. wsparcia klienta
Głównym celem stanowiska jest zdalne wsparcie użytkowników systemów komputerowych firmy informatycznej NTT i3 z siedzibą w Palo Alto.
Podstawowe obowiązki
• Odbieranie połączeń (telefon, e-mail, chat) od użytkowników produktów w godzinach 18.00-02.00
• Pomoc użytkownikom w zakresie samodzielnego rozwiązywania zgłaszanych problemów
• Sporządzanie raportów / sprawozdań z przeprowadzonych rozmów i zgłoszeń klientów
Wymagania
• Biegła znajomość języka angielskiego jako warunek konieczny
• Bardzo dobra znajomość pakietów biurowych (Word, Excel, Google docs, przeglądarka, aplikacja webowa)
• Wykształcenie co najmniej średnie (mile widziani studenci kierunków informatycznych / technicznych lub zainteresowanie takimi zagadnieniami
• Rzetelność i skrupulatność
Oferujemy
• Szkolenie wdrażające
• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Relaks w fun roomie
• Możliwość pracy w młodym, dynamicznym, odnoszącym międzynarodowe sukcesy zespole
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Wyświetlona: 5673 razy