Koordynator zespołu wsparcia klienta
dla CodiLime / Bełchatów
CodiLime – firma tworząca od podstaw i wdrażająca najwyższej jakości oprogramowanie dla firm działających w branży telekomunikacyjnej i finansowej poszukuje do swojego zespołu osób na stanowisko:
Koordynatora zespołu wsparcia klienta
Głównym celem stanowiska jest organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu Specjalistów ds. wsparcia klienta – firmy informatycznej NTT i3 z siedzibą w Palo Alto.
Podstawowe obowiązki:
• Przygotowywanie harmonogramu czasy pracy podległego personelu
• Monitorowanie jakości rozmów prowadzonych przez podległy zespół
• Sporządzanie raportów / sprawozdań
• Zarządzanie kontaktami z klientem
• Wsparcie merytoryczne i coaching członków zespołu
Wymagania:
• Biegła znajomość języka angielskiego jako warunek konieczny
• Udokumentowane doświadczenie z zakresu zarządzania efektywnością Call Center i planowania pracy w Call Center
• Bardzo dobra znajomość pakietów biurowych (word, google apps, przeglądarka, aplikacja webowa)
• Bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność planowania i organizacji pracy zespołu, terminowość i sumienność
• Wykształcenie co najmniej średnie (mile widziani studenci kierunków informatycznych / technicznych lub zainteresowanie takimi zagadnieniami
Oferujemy:
• Szkolenie
• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Relaks w fun roomie
• Możliwość pracy w młodym, dynamicznym, odnoszącym międzynarodowe sukcesy zespole
• Elastyczny czas pracy
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Wyświetlona: 7140 razy