Animacja przebiegu wyścigu żużlowego [Flash/SVG]

praca it: etat dla SMG / Cała Polska

Tagi: flash

Przedmiotem aukcji jest wykonanie animacji przebiegu wyścigu podczas meczu żużlowego. Animacja będzie odwzorowywała przebieg wyścigu na podstawie danych wejściowych:

Animacja wyścigu powinna opierać się na danych przekazanych do animacji w postaci JSON-a. Przekażemy tam wszystkie parametry tzw. punktów kontrolnych jak:

- który z czterech zawodników wygrał start
- kolejność zawodników na dojeździe do pierwszego wirażu
- kolejność zawodników na wyjściu z pierwszego wirażu
- kolejność zawodników na dojeździe do drugiego wirażu
- kolejność zawodników na wyjeździe do z drugiego wirażu

i tak przez 4 okrążenia, a jako ostatni zestaw danych:

- kolejność na mecie (czyli możliwość wyprzedzenia zawodnika na odcinku od wyjścia z wirażu do mety).

W przypadku, gdy od jednego punktu (np. od wejścia w wiraż) do drugiego (np. do wyjścia z wirażu) kolejność zawodników ulegnie zmianie musi to zostać w atrakcyjny sposób zaprezentowane w animacji (walka na torze).

W informacjach dot. poszczególnych punktów będzie dodana także informacja, którą ścieżką (wewnętrzna (blisko murawy), środkową czy zewnętrzną (blisko bandy)) dany zawodnik się porusza, którą należy również uwzględnić.

Chodzi o wykonanie animacji dynamicznej, tzn. generowanej na podstawie dostarczonych do niej danych. Sama symulacja będzie realizowana przez nasz backendowy komponent, jej rezultat w ustalonym formacie (json, xml, dowolny inny) będą dostarczona do flasha lub svg i na bazie tych danych zostanie wygenerowana właściwa anim

Przykład animacji:

http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/552403_383141521707347_1943494311_n.jpg

Animacja musi komponować się w system meczowy:

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/309890_271959136156025_1007395800_n.jpg

NIE WYBIERAMY OFERTY ZE WZGLĘDU NA CENĘ, A JEDYNYM KRYTERIUM JEST STOSUNEK JAKOŚCI DO CENY.

Większe szanse na wybór danej oferty mają osoby, które na e-mail: marcin.martio.lewandowski[AT]gmail.com prześlą szkielet takiej animacji (wystarczy losowy start zawodników spod taśmy), abyśmy mogli ocenić potencjał osoby wykonującej zlecenie oraz proponowaną oprawę graficzna animacji.

Co do samej oprawy graficznej: animacja może być na białym tle, zawodników mogą prezentować kropki w kolorach kasków w jakich startują w zawodach żużlowcy (czerwony, niebieski, żółty, biały). Najważniejsze dla nas jest sama jakość animacji i odzwierciedlenia sytuacji na torze według podanych punktów kontrolnych.

Po wykonaniu tej animacji jesteśmy zainteresowani zleceniem również podobnych wizualnych symulacji dla innych sportów (piłka nożna, piłka ręczna, itp.).

Format animacji: flash lub svg z js (dowolnie)



Jak składać oferty pracy

Ta oferta pracy została opublikowana ponad 60 dni temu...

« powrót na stronę główną
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!   
Poleć znajomemu
Opublikowana 2012-07-23
Wyświetlona: 4713 razy